Sunt situatii pe care orice sofer le intalneste, mai devreme sau mai tarziu. Daca suntem soferi atunci oricare dintre noi s-au confuntat sau se vor confrunta cu o pana de cauciuc. Fie ca am observat atunci cand vrem sa plecam cu masina, fie ca ni se intampla in trafic, procedura de reparare e in principiu aceeasi.  Pentru inceput trebuie sa stii cu ce anume trebuie sa ai masina echipata inainte de a plecat la drum. Primul lucru este bineinteles roata de rezerva, apoi cricul, triunghiul reflectorizant si unelte pentru a desface suruburile de la roti. Daca ai observat inainte sa pleci, atunci este bine pentru ca vei putea sa schimbi roata fara sa risti sa tai cauciucul in trafic, mergand cu el desumflat. De aceea recomandam ca de fiecare data cand va urcati la volan sa fiti atenti la detaliile masinii, pentru ca o pana superficiala poate sa nu se simta la condus si circuland cu ea veti distruge cauciucul. Verificati intodeauna starea pneurilor.  Daca vi se intampla in trafic, atunci trageti masina cat mai aproape de bordura pentru a nu incurca traficul, scoateti triunghiul reflectorizant si montati-l pentru a atentiona ceilalti participanti la trafic de faptul ca aveti o problema pentru a va putea depasi din timp, apoi ridicati masina pe cric. Aveti grija ca motorul sa fie oprit! Apoi desfaceti capacul si suruburile, puneti-le bine ca sa nu le rataciti, pentru ca daca va lipseste un surub veti fi nevoit sa apelati la o firma de tractari auto Bucuresti, intrucat nu puteti circula fara acele suruburi bine fixate. Scoateti roata si inlocuiti-o cu cea de rezerva. Strangeti bine suruburile si puneti  roata avariata in locul celei de rezerva.
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

logo-footer